درس
نوشته شده توسط : مهران

خرید آلوما والت

خرید آلوما والت
 

اگر برای نگه داری پول و مدارک خود به دنبال خرید یک کیف منحصر به فرد و جدید هستید و دوست دارید تا این بار کاری متفاوت را دریافت نمایید پیشنهاد می کنیم حتما قبل ازخرید آلوما والت را نیز امتحان کنید.این کیف منحصر به فرد همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می کنید دارای فضای کافی برای کارت ها و مدارک  و پول بوده و براحتی می تواند همه انها را در کمترین فضای ممکن جا به جا نماید.طراحی منحصر به فرد و بسیار شیک این کیف یکی دیگر از علت های پر فروش بودن ان شده است و همه دوست دارند تا یکی از این کیف ها را برای خود داشته باشند.اگر بخواهیم به صورت خلاصه به چند خصوصیت بارز این محصول اشاره کنیم می توان خاصیت ضد ضربه بودن-خاصیت ضد آب بودن و خاصیت ضد امواج مغناطیسی را برای این کیف نام برد.

خرید آلوما والت

 

 

 

در مورد بحث ضد ضربه بودن این محصول چون بدنه ان از جنس آلومینیوم بوده به همین دلیل در مقابل ضربات بسیار مقاوم نشان داده است تا جایی که می توان گفت به نوعی ضر ضربه می باشد و این می ت:/..اند خصوصیت بسیار خوبی برای یک کیف باشد و شما با خیال راحت مدارک و کارت های الکترونیکی خودتان را در ان نگه داری کنید.خرید آلوما والت بربای شما می تواند بسیار ارزشمند باشد چرا که این کیف کاملا ضد آب است و اصلا آب درون ان نفوذ نمی کند.پس باز هم با خیال راحت تمام مدارک مهم خود را می توانید درون ان نگه داری کنید.و مورد سوم که شاید بسیار حائز اهمیت باشد خاصیت مقاوم بودن در برابر امواج مغناطیسی است.یکی از مهمترین مشکلاتی که اگر با آ روبرو شده باشید همین سوختن کارت های بانکی و کارت سوخت است و باید دوباره کلی دردسر  بکشید تا کارت جدید برایتان صادر گردد.پس داشتن یک کیف ضد امواج می تواند دیگر شما را از شر این مشکل در امان نگه دارد.

خرید آلوما والت
شما از این پس با خرید آلوما والت می توانید تمامی عابر بانک ها و کارت های خود را در ان قرار داده و نگه داری کنید.ما این محصول با کیفیت را در فروشگاه  سامان خرید برای خرید عموم مردم قرار داده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به ثبت سفارش فوق نموده و بعد از اینکه انرا دریافت کردید وجه کالا را پرداخت نمایید.جنس کیف آلوما والت از چرم بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این کیف به گونه ای طراحی شده است که هم آقایان و هم خانم ها می توانند براحتی از ان استفاده نمایند و از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد.

خرید آلوما والت

 

 

ما در فروشگاه سامان خرید سعی کرده ایم تا از میان سایر کالاهای موجود در بازار یکی زا بهترین ها و با کیفیت ترین ها را انتخاب کرده و در سایت قرار دهیم چرا که این محصول با توجه به پر فروش بودنش  دارای چندین مدل می باشد و بعضا کالاهایی با همین شکل اما با کیفیت به مراتب پایین تر در سایر سات ها به فروش می رسند که بعدا به خاطر عدم کیفیت لازم اعتراض مشتریان را در بر خواهد داشت.شما نیز دقت نمایید که از کجا اقدام به خرید آلوما والت می کنید و فروشنده چه خدماتی در قبال کالایی که به شما عرضه کرده است می دهد.ما در سامان خرید محصول خود را به صورت تضمینی و ۱۰۰% سالم ارسال می کنیم و اگر در حین ارسال اتفاقی برای آن رخ دهد  به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.تجربه یک خرید مطمئن را می توانیدبا فروشگاه ما امتحان نمایید.

همین الان  اگر این کیف  زیبا چشمانتان را گرفته است با چند کلیک انرا سفارش داده و بعد از دریافت محصول وجه انرا بپردازید.از این محصول زیبا می توانید به عنوان یک هدیه به یاد ماندنی برای همسر و یا دوستان خود استفاده نموده و موجب خوشحالی انها شوید.هم قیمت مناسب و کیفیت بالای آن باعث شده است تا گزینه ای خوبی برای دادن هدیه به شمار اید.در ضمن از این محصول هم آقایان و هم خانم ها می توانند استفاده نمایند و هیچ محدودیتی در این باره وجود ندارد.برای ثبت سفارش به صورت تلفنی نیز کافیست تا با شماره های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفتاه و محصول خود را سفارش دهید

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 14:26  توسط مهران  |  نظر بدهید

مرواریدعشق

مرواریدعشق

 

 

آیا شما به دنبال خرید یک هدیه بسیار خاص هستید؟ آیا می خواهید کالایی را به عنوان هدیه به عزیزان خود دهید که تا به حال ندیده باشند؟ آیا قیمت تمامش ده محصولی که به عنوان هدیه می خرید برایتان مهم است؟ امروز به معرفی محصولی به نام مرواریدعشق می پردازیم.کالایی که خیلی زودتر از انچه که تصورش می رفت معروف و محبوب شد و توانست در همان اوایل ورودش به بازار رکوردهای فروش را اذان خود کند.این محصول زیبا  دارای بسته بندی بسیار شیک و ویژه است و انگار از همان اول انرا برای هدیه دادن ساخته اند.شاید بپرشید که مرواریدعشق چیست و درون

 مرواریدعشق

 

جعبه اش چه چیز هایی یافت می شود؟

این پکیج شامل یک کنسرو است که درون آن یک صدف قرار گرفته و در واقع مروارید مورد نظر درون ان می باشد و به صورت کاملا در بسته و پلمب شده از ان محافظت می شود.در کنار ان یک گردن آویز مخصوص درون پکیج وجود دارد کهاز ان برای قرار دادن مروارید استفاده می شود.همچنین یک زنجیر که بتوانید گردن اویز را درون آن گذاشته و انرا به گردن بیاویزید وجود دارد.درون جعبه همچنین یک جفت گوشواره نیز مشاهده م یکنید.البته باید گفت که این محصول یعنی مرواریدعشق در دو نوع ست کامل و نیم ست موجود است و فقط در پکیج های تمام ست می توانید به دنبال گوشواره بگردید.

ما این محصول زیبا را در فروشگاه سامان خرید برای عموم قرار داده ایم و هر زمان که خواستید می توانید براحتی و تنها با چند کلیک اقدام به خرید ان نمایید.شما پکیج مرواریدعشق که از سامان خرید تهه می کنید به صورت ۱۰۰% سالم و همراه با گارانتی انرا از ما تحویل خواهید گرفت. ما قبل ازارسال کلیه محصولاتمان ابتدا آنها را تست خواهیم کرد و در صورت صحت و سلامت کامل آنرا برایتان می فرستیم.همچنین شما با خرید از فروشگاه ما در صورتیکه در حین ارسال برای کالای تان مشکلی ایجاد شود ما آنرا برایتان به صورت رایگان تعویض خواهیم کرد.پکیج مرواریدعشقدارای مروارید هایی با رنگ های مختلف می باشد و البته هیچ کس نمی داند درون صدف ها مروارید هایی با چه رنگی قرار گرفته است و تا آنرا باز نکیند  چیزی مشخص نیست و علت این امر به این خاطر است که برای هر رنگ معنی و مفهوم خاصی در نظر گرفته اند و طالع خاصی را به ان ربط داده اند و شما در واقع با انتخاب مرواریدعشق دارید طالع و شانس خود را رقم می زنید و بعد از اینکه درب صدف را باز کردید می توانید برای مشخص شدن طالع و شانستان معنی رنگ  مورد نظرتان را که بروی جعبه ان نوشته شده است ملاحضه نمایید.

 مرواریدعشق

 

 

 

پکیج مرواریدعشق محصولی منحصر به فرد است از این نظر که تا به حال هیچ نمونه مشابه ای نداشته و برای اولین بار است که با این سبک و روش ارائه می گردد. این محصول از این جهت زیبا و مهیج است که نشان دهند طالع و شانس هر فرد می باشد و همچنین بسیار زیبا است چرا که از یک صدف واقعی برای این کار استفاده شده است.شما در هر کجای کشور عزیزمان ایران که باشید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. ما در عرض چند روز آنرا به شما خواهیم رساند.

 مرواریدعشق

 

 

کیفیت ارائه شده در محصول ما بسیار بالا بوده و با خیال راحت می توانید آنرا برای دوستان و آشنایان خود تهیه نمایید. دقت کنید که مرواریدعشق به دلیل محبوب بودن  و پر طرفدارا بودن مورد سو استقفاده قرار گرفته و متاسفانه شاهد آن هستیم که کالاهایی بدون کیفیت در حال عرضه شدن در بازار هستند پس دقت نمایید تا در هنگام خرید از کجا این محصول را تهیه می کنید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 14:26  توسط مهران  |  نظر بدهید

خرید قهوه جوش

 خرید قهوه جوش

 

 

اگر شما هم از آندسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به خوردن روزانه قهوه دارند و اگر یک روز قهوه نخورند سر درد می گیرند پس پیشنهاد می کنیم حتما به فکر خرید قهوه جوش باشید.البته اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت همیشه و همه جا قهوه شما اماده نوشیدن باشد ما دستگاه چای ساز و قهوه جوش فوری موجود در سایت را به شما پیشنهادمی دهیم.اولا که در کسری از دقیقه آب را برایتان به جوش می اورد و هم در زمان و هم در انرژی بسیار صرفه جویی می کند و دوم اینکه شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن چای و قهوه خود را اماده کرده و میل نمایید.

 خرید قهوه جوش

 

 

همانطور که ملاحضه می فرمایید حجم و اندازه این قهوه جوش به قدری بوده که براحتی قابل حمل است و می تواند در همه جا همراه شما باشد.شما کافیست در محلی که هستید دسترسی به برق داشته باشید. دیگر کار تمام است و در یک چشم به هم زدن می توانید یک یاز خوشمزه ترین قهوه هایی که تا به حال خورده اید را میل نمایید.علت اینکه در عرض چند ثانیه آب را برای شما به جوش می اورد به خاطر المنت های بسیار قوی ایت که در این دستگاه به کار رفته است و همین منجر می شود تا در سریع ترین زمان اب را به نطه جوش برساند.شما اگر می خواهید برای کدباونی خانه یک هدیه  ماندگار تهیه نمایید بهعرین پیشنهاد ما در حال حاضر خرید قهوه جوش است. هم او را خوشحال خواهید کرد و هم از این به بعد همیشه  قهوه شما آماده و داغ در خدمتتان است و با یک تیر دو نشان زده اید.

ما در فروشگاه سامان خرید شرایطی را فراهم کرده ایم که اگر خواستید می توانید اقدام به  خرید قهوه جوش  نمایید و تنها با چند کلیک آنرا سفارش داده و در چند روز هم درب منزل خودتان انرا دریافت نمایید.کالایی که ما در فروشگاه قرار داده ایم داری بالاترین کیفیت موجود بوده و به صورت گارانتی و تست شده برایتان ارسال می گردد و اگر هم در حین ارسال برای آن اتفاقی رخ داد می توانید درخواست تعویض دهید و ما آنرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.

 خرید قهوه جوش

از این محصول می توانید زمانی که برای شما یک مهمان نا خوانده می آید و نمی دانید باید در ان زمان کوتاه چگونه از آن پذیرایی نمایی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. و یک قهوه خوشمزه و خوش طعم به مهمان خود دهید.برای خرید قهوه جوش از میان سایر مارک ها و برندها  ما پیشنهادمان همین دستگاه است چرا که اولا قیمت تمام شده ان بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و دوم اینکه دارای گارانتی است و سوم اینکه یکی از سریع ترین قهوه جوش هایی است که  در عرض چند ثانیه آب را برای شما به جوش می اورد.

 خرید قهوه جوش

 

 

 

کافیست مخزن ان را پر از آب کنید و آن را به برق زده و در عرض چند ثانیه که آب به جوش امد دستگاه را از برق بکشید به همین راحتی و در زمانی کوتاه آب جوش شما حاضر شده است و حال می توانید با ان چای م کنید و یا یک قهوه خوشمزه درست نمایید.دقت نمایید که  برای خرید قهوه جوش به نکات مهم باید دقت نمایید که شاید در این  دستگاه مهمترین چیز همان بحث گارانتی و مدت ضمانت ان باشد و مورد بعدی میزان سرعت در جوش اوردن آب و مورد بعدی هم میزان حجم و اندازه اش.طوری نباشد که دست و پا گیر شده و نتوانید انرا همه جا همراه خود داشته باشید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 14:25  توسط مهران  |  نظر بدهید

گیرنده دیجیتال لپ تاپ

گیرنده دیجیتال لپ تاپ

 

 

امروز می خواهیم یکی از جدیدترین محصولاتی که در زمینه دنیای دیجیتال ساخته شده است را به شما معرفی نماییم.با این دستگاه گیرنده شما براحتی می توانید هر زمان که خواستید و در هر مکانی که بودید بوسیله لپ تاپ و یا کامپیورت خود تصاویر تلویزیونی را با کیفیت بسیار بالایی به صورت فول اچ دی دریافت نمایید.همانظور که ملاحضه می کنید این گیرنده دیجیتال لپ تاپ دارای یک آنتن بسیار کوچک اما پر قدرت است که باعث می شود امواج دیجیتال به راحتی دریافت شوند.شما کافیست تا دستگاه فوق را به درگاه یو اس بی سیستم خود متصل نمایید و قبل از راه اندازی ان سی دی درایور که همراه دستگاه است را نصب نمایید.

 گیرنده دیجیتال لپ تاپ

 

 

کار با گیرنده دیجیتال لپ تاپ بسیار راحت و آسان بوده و براحتی بعد از نصب راه انداز آن می توانید تمامی شبکه های دیجیتال ایران را دریافت نمایید.کیفیتی ارائه شده در خروجی نمایش تصاویر آن به حدی بالا است که دیگر دوست ندارید از تلویزیون منزل به تماشای برنامه ها بپردازید. در اینجا خبری از پارازیت و نویز نیست و تصاویر با کیفیت بسیار بالای دیجیتال در حال پخش می باشند.از این با داشتن گیرنده دیجیتال لپ تاپ شما یک تلویزیون همراه خواهید داشت و هر جا که بتوانید لپ تاپ خود را ببرید می توانید همانجا تلویزیون خود را نیز تماشا نمایید.

مهمترین خصوصیت این دستگاه این است که امکان  ظبط برنامه های دیجیتال را دارد و براحتی می تواند تمام برنامه های شما را ضبط نماید.شما محصولی که از فروشگاه سامان خرید تهیه می کنید  با گارانتی معتبر و اصلی مادیران است که بسیار معتبر می باشد.اما بسیاری از محصولات بیرون که با نام گیرنده دیجیتال لپ تاپ در حال فروش هستند هیچ کدام اولا کیفیتشان به دستگاه فوق نمی رسد و هیچ کدام دارای گارانتی مادیران نیستندد و اصلا مارک و برند سازنده سان هم متفاوت است.پس به خاطر چند هزار تومان ارزان تر هیچ وقت به دنبال کالاهای بی کیفیت نباشید.

شما براحتی می توانید همین الان اقدام به تهیه گیرنده دیجیتال لپ تاپ از فروشگاه سامان خرید نمایید. کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از اینکه کالا به دستتان رسید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.چنانچه در حین ارسال کالا برای آن اتفاقی رخ دهد جدا از گارانتی مادیران ما نیز خود کالای خود را گارانتی کرده و انرا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد. این دستگاه گیرنده دیجیتال لپ تاپ به عنوان یکی از کوچکترین گیرنده های دنیا خودش ار معرفی کرده است و تمامی ۱۴ کانال رادیویی و تلویزیونی دیجیتال را براحتی خواهد گرفت.

 گیرنده دیجیتال لپ تاپ

 

شما برای تماشای برنامه های تلویزیونی نیازی به خطوط اینترنت ندارید و فقط کافیست تا یک کامپیوتر و یا لپ تاپ همراه خود داشته باشد و این دستگاه را به یو اس بی آن متصل نمایید.حتی مکان هایی که سیگنال ها در حالت معمولی ضعیف هستند توسط این دستگاه با قدرت بیشتر از آنت های معمولی می توانید  سیگنال های دیجیتال را دریافت کرده و تصاویر تلویزیونی را تماشا کنید.نحوه حمل و نقل ان به دلیل کوچک بودن اندازه دستگاه بسیار راحت است و نحوه نصب ان هم کار پیچیده ای نخواهد بود.شما براحتی می توانید خودتان گیرنده دیجیتال لپ تاپ را در عرض چند دقیقه بروی هر کامپیوتر و یا لپ تاپ نصب نمایید.

 

بسیاری از خریداران سوال کرده اند که این انت می تواند به دستگاه تلویزیون متصل شود و از ان برای تماشای شبکه های دیجیال استفاده کرد؟ باید بگوییم خیر همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است انرا برا یکامپیوتر و لپ تاپ طراحی کرده اند و نیاز است که حتما به درگاه یو اس بی متصل گردد.اصلا تمام هیجان و قسنگی کار به این است که توسط گیرنده دیجیتال لپ تاپ بتوانید تصاویر تلویزیونی را از کامپیوتر خود دریافت نمایید.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 14:25  توسط مهران  |  نظر بدهید

ژل افزایش دهنده قد

ژل افزایش دهنده قد

 

 

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می شود بدون نیاز به هزینه های زیاد و بدون مصرف هیچ گونه قرص و دارویی چندسانتیمتر از اینی که الان هستید بلند قد تر شوید؟ آیا اصلا چنین راهی وجود دارد؟ بله امروز می خواهیم به شما محصولی با نام ژل افزایش دهنده قد را معرفی کینم.همان چیزی که می تواند بدون  کمترین دردسر شما را تا چند سانتیمتر بلند تر کند.نه احتیاج به صرف هزینه های میلیون یدارید و نه نیاز به مصرف هیچگونه قرص و دارو.براحتی و بدون عوارض از این پس تا با چند هزار تومان هزینه می توانید تا ۵ سانتیمتر بلند تر شوید.

ژل افزایش دهنده قد

 

ژل افزایش دهنده قد یک پد سیلیکونی است که  در کف کفش قرار گرفته و بدون اینکه کسی متوجه شود شما را به راحتی تا ۵ سانتیمتر بلند قد تر خواهد کرد.خاصیت این پد این است که علاوه بر اینکه باعث بلندی قد در شما می شود حالت طبی داشته و راه رفتن را نه تنها برای شما دشوار نکرده بلکه لذت بخش و راحت تر نیز خواهد کرد.شما با داشتن ژل افزایش دهنده قد از این پس می توانید زمانیکه به بیرون می روید  و در مسان دوستان و آشنایان  حاضر می شوید موجب تعجب انها شده و هیچ کس متوجه نخواهد شد که در نهایت شما از این روش برای بلند تر کردن قدتان استفاده کرده اید.

ژل افزایش دهنده قد

 

شما می توانید برای تهیه این محصول همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کنید و سفارش خود را در فروشگاه ثبت نمایید و بعد از اینکه آنرا توسط مامور پست دریافت کردید وجه کالا را بپردازید.در هر کجای کشور که باشید ما ژل افزایش دهنده قد را در ظرف مدت چند روز به دستتان خواهیم رساند.این محصول در میان سایر محصولات موجود در بازارد از کیفیت بسیار خوبی ساخته شده است و تا مدت ها بدون اینکه نیاز به تعویض داشته باشند می توانید از انها استفاده نمایید.برخی از کالاها با همین نام در حال فروش هستند که متاسفانه به دلیل کبفیت مواد اولیه بدی که در آنها به کار رفته  هم در راه رفتن برای شما ایجاد مشکل می کنند و هم اینکه خیلی زود حالت دهندگی خود را از دست داده و غیر قابل استفاده می شوند.

دیگر نیاز نیست به فکر هزینه های میلیونی عمل های جراحی باشید. دیگر نیاز نیست ترسی از عوارض مصرف داروهای افزایش قد داشته باشید.دیگر به هیچ کدام از این موارد فکر نکنید و با همه این مشکلات خداحافظی نمایید.کافیست اقدام به تهیه ژل افزایش دهنده قد کرده و آنرا در کفی کفش های خود قرار دهید. خواهید دید براحتی و بدون هیچ مشکلی در همان لحظه قد شما تا ۵ سانتیمتر افزایش یافته و بدون کوچکترین دردسری مشکل به این بزرگی را حل کرده اید.

ژل افزایش دهنده قد

شاید در گذشته افزایش قد و رسیدن به اندازه ای ایده آل یک رویا بود اما الان و با داشتن ژل افزایش دهنده قد نه تنها یک رویا نیست بلکه یکی از آسان ترین و راحت ترین روش ها نیز می باشد.شما اگر در بین دوستان و عزیزان خود افرادی را دارید که می خواهند چند سانتیمتری بلند تر از قد فعلیشان شوند  ما پیشنهاد می کمنیم حتما یکی از این محصولات را برایشان خریداری کرده و به عنوان کادو به آنها دهید.

همین الان کافیست تا برای خرید ژل افزایش دهنده قد با شماهر های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به همکاران ما بدهید.ما سعی کرده ایم تا محصولی با کیفیت بالا را تهیه و در فروشگاه برای شما قرار دهیم چرا که معتقد هستیم بهترین راه جلب رضایت مشتری  ارسال کالاهای با کیفیت می باشد.در برخی از فروشگاه مشاهده شده که از کالاهای بی کیفیت و درجه دوم استفاده کرده اند و طبعا چند هزار تومانی نیز ارزان تر در حال فروش محصول خود می باشند. دقت کنید هیچ وقت به خاطر ارزان بودن کالا به سمت ان نروید چرا که ممکن است کیفیت لازم را نداشته باشد.ما با اطمینان از کیفیت بالای محصول خود انرا به صورت گارانتی برای شما ارسال خواهیم کرد و چنانچه در حسن ارسال و بسته بندی نیز برای آن مشکلی رخ دهد به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه دوازدهم تیر 1393ساعت 14:24  توسط مهران  |  نظر بدهید

ست مروارید عشق

 ست مروارید عشق

 

 

حتما اگر شما هم  اهل وب گردی باشید تا به حال برای یک بار هم که شده نام ست مروارید عشق را شنیده اید. امروز می خواهیم به صورت کامل به معرفی این محصول بسیار منحصر به فرد بپردازیم.در واقع حدود ۲ سال پیش بود که این محصول وارد بازار ایران شد.اوایل کسی او را نمی شناخت و این همه طرفدار برای خود پیدا نکرده بود.اما یواش یواش با گسترش تبلیغات در فضاهای مجازی به یک باره ورق برگشت و جوری شد که در مدت کوتاهی توانست رکورد فروش را بشکند.بله ست مروارید عشق توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند و ما امروز قصد داریم تا در فروشگاه سامان خرید با توضیحاتی که درباره این محصول می دهیم نظر شما را نیز به آن جلب نماییم.

ست مروارید عشق

 

این محصول  دارای یک کنسرو درب بسته و پلمب است که داخل ان یک صدف واقعی قرار دارد. داستان از از اینجا شروع می شود که در واقع مروارید مورد نظر شما در درون این صدف پنهان شده و باید خودتان با دستان خود صدف را شکسته و مروارید را از داخل /آن بیرون بکشید.در کنار این صدف نیز یک گردن آویز بسیار زیبا به همراه یک زنجیر و یک جفت گوشواره نیز برایتان در پکیج  قرار گرفته است و شما می توانید بعد ا ز اینکه مروارید را از درون صدف بیرون در اوردید انرا درون گردن آویز قرار داده و بوسیه زنجیز به گردنتان بیاویزید.ست مروارید عشق در واقع هدیه ای بسیار شیک و منحصر به فرد است که می تواند هر خانمی را شگفت زده نماید.بسته بندی ان بسیار شیک  و زیبا است و همه چیز را برای دادن یک کادوی منحصر به فرد اماده کرده است. برای تهیه این کالا کار راحتی در پیش دارید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و به صورت تلفنی درخواست خود را ثبت نمایید.

ست مروارید عشق

 

دقت کنید که هنگام خرید ست مروارید عشق درخواست بسته تمام ست را دهید چرا که این محصول د ردو نوع نیم ست و تمام ست موجود است و بسیاری بدون اطلاع از این موضوع اقدام به خرید نیم ست کرده و بعدا متوجه این موضوع خواهند شد. همچنین موضوع دیگری که باید در هنگام خرید این محصول به آن دقت کرد این است که از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید چرا که مشاهده شده است کالاهای نا مرغوب و تقلبی با قیمت پایین تر و کیفیت نامناسب نیز در بازار در حال عرضه است.خوشبختانه فروشگاه سامان خرید از بهترین و با کیفیت ترین ست مروارید عشق درون بازار برای مشتریان خود استفاده می کند و همچنین ما محصولی که برایتان ارسال میکنیم به صورت ۱۰۰% گارانتی ارسال خواهیم کرد و اگر در حین ارسال اتفاقی برای آن رخ دهد ما انرا برایتان تعویض خواهیم کرد.شما از این محصول براحتی برای مناسبت های مختلف می توانید به همسر و نامزد خود هدیه داده و موجب خوشحالی انها شوید.

ست مروارید عشق

 

هم قیمت مناسب و هم محصولی تک و کیفیتی عالی همه و همه باعث شده است تا یکی از بهترین گزینه های کادو دادن باشد.بسسیاری از خریداران درباره رنگ ست مروارید عشق از ما سوال کرده اند و ما باید این موضوع را خدمتتان عرض کنیم که هیچ کس نمی داند درون صدف مروارید با چه رنگی قرار گرفته است و تا وقتی که در صدف باز نشود این به صورت یک راز باقی خواهند ماند.در واقع هر رنگ دارای معنی خاصی است و شما با انتخاب پکیج مروارید عشق خود در حال انتخاب شانس و طالع خود می باشید .معانی رنگ ها نیز بروی جعبه نیز نوشته شده است و کافیست تا بعد از مشاهده رنگ مروارید خود نگاهی به معنی ان بیاندازید و از طالع خود مطلع گردید.





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: